onsdag, juni 22

Träningsvärk

Oj oj oj! Tror ni jag har ont i kroppen har juh inte ridit på en månad (tror jag det är) Jag får nog säga att det känns! Har juh inte bara lite ont överallt, träningsvärk is the shiet.

Nattis har tvingat upp mej på Silver, hennes tävlingshoppare. Jonte är hemma nu och ska ridas ut mycket, hon har inte velat rida själv så jag har vart plågogrisen. För det första rida ut är väll inte riktigt min grej, även om jag motvilligt för erkänna att det är skönt att komma ut, sen går det fort! Jonte ska galoppera mycket, så han får upp lite flås. En häst på 1,80 i manken mot lilla Silver fjuttiga 1,55 - det betyder att jag och Silver får rida jevflar för att hänga med och helst ligga lite före som draghjälp. ska nämnas att vi kan galoppera när Jonte travar!

Nu ska jag byta lite kläder och fräscha upp mej, en sväng till stan med min Nisse (läs Jennifer) är på gång! ;)

That's all, LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar