torsdag, juli 21

Det säger sej självt...?

*pust* Jag är helt färdigt och halva dagen har inte ens gått än! Hur ska detta sluta?!?! Efter en turne till Skara tog jag Smokie till ridhuset, skulle egtnligen bara longera lite för att sätta i gång henne. Men hon va lugnt och sansad, nästan lat- 'äh, va fan' tänkte jag och hoppade upp.

Helt bara sonika gör hästen alla pivoterna, 1,2 galant, 3,4 super bra, 5,6 put the junk in the trunk, vi behöver träna lite på det. 7,8 på rakare språ, svårt att få henne i en sluta i en cirkel utan sporrar. Jag hade juh bara sneakers på mej. Inte nog, hästen backar som hon aldrig gjort nått annat. sipepass åt bägge håll, nemas problemas. Nu för att klargöra detta har jag longerat hästen EN (1) gång innan på två månader. It pretty much speaks for it selfs, she's awesome.

Nu blir det Överby med dom bästa, That's all, LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar