söndag, oktober 7

Inside information

Jaah, ni kanske vill veta vart jag håller hus eller? Antingen på jobbet, i stallet, på ridhuset eller hemma hos min älskade pojkvän. Intressant, eller hur? Men det är faktiskt sanningen.

Som heltidsarbetande hinner jag fan inte så mycket mer. Jobbar och står i, sen spenderar jag nästan all min vakna tid med Josie, eller lite får hon dela med sej av till M... Hur hinner men jobba heltid, rida för att tävla med eliten och vara en bra flickvän? Kan man köpa dygn med fler timmar och lite mer energi/ork?

Jag försöker rida varje dag, dom dagar jag inte rider longerar jag. Josie sköter sej fint, hon har börjat acklimatisera sej nu. Hon är inte alls lika spänd som hon va när hon kom hem. Vi jobbar på att komma underfund med varandra i ridningen. Det går framåt. Jag har börjat bli lite mer säker på mej själv och försöker vara mer konsekvent. Men usch vad jag har dålig hållning, känner i musklerna efter jag ridit hur svag jag är. Min horsemanship-pinne rätt upp i röven är long time gone.

Hon är i alla fall världens finaste, jag är så glad att jag fick köpa henne. Tack till Lois som åkte till USA och tack till Malin som hjälpte mej att starta upp och lärde mej pilota denna pärla. She makes me happy!

That's all for now, LH♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar