lördag, december 21

Glitter and Glamour

Jag har ett i-landsproblem! Vilket silver ska man välja?!?!?

Jag har redan bestämt mej för att jag vill ha en BillyRoyal grimma. Men vilket silver ska jag välja?
Den till vänster är med rosa kristaller i, vilket jag tycker är superfiiiiiint, men, där är alltid ett 'men'... Det blir kanske lite galet om jag då inte har en rosa showmanship outfit.... Känns som jag binder mej till rosa om jag väljer den. I haltern kvittar det, men i showmanshipen känns det lite "forbidden" att ha olika färg på kristallerna och kläderna.

Den i mitten har lite guld i silvret, riktigt snyggt och lite roligare än bara en "simpel" silver grimma. Tror guld skulle göra Josie fin!

Den till höger är en vanlig silver med mönster. Real classic, funkar ALLTID med ALLT. Men vill jag vara 'ordinary'?

Som ni förstår ett stoooooooort i-landsproblem, jag ser showgrimman lite som en investering är juh inte så att jag köper en ny nästa säsong liksom.

LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar