måndag, mars 27

First time

Jag minns inte själv när jag postade två inlägg på en dag sist gång. Idag blir den första på riktigt länge. Hoppas ni alla haft en bra måndag med jobb, skola eller vad ni uppehåller er med om dagarna.

Jag var i skolan till fyra, först föreläsning och sen lite annat arbete innan jag for hemåt. Eftermiddagen har spenderats för i stallet och sedan med lite NSBA-arbete. Nu ska jag snart åka hemifrån igen för LRF-möte. Ingen ro, ingen vila.

Vila ville inte riktigt skolan bjuda på heller. Jag hade hoppats på att kunna slopa en del föreläsningar och läsa hemifrån, förde ju såklart en dialog med min lärare som inte va riktigt lika positiv. Inte negativ men tryckte på att föreläsningarna va viktiga... Jag får fundera vidare på mitt upplägg där. Jag behöver disponera min tid så effektivt som möjligt. Det har helt enkelt varit lite mycket för mej det senaste.

Jag tror egentligen man kan ha mycket omkring sej när man har någonstans att ta vägen för att få distans till den delen av livet som går i tvåhundra hela tiden. Jag har vart dålig på det där med att ha distansen till skolan det senaste,  eller jaah... egentligen ända sen skolan började. Tur för mej är att jag har nära och kära som tar hand om mej på bäst sätt när jag kämpa med mitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar