tisdag, maj 10

Tisdag!

Tiden går fort, Smokie fick vila i helgen. Jag har jobbat och vart ute och rännt. Mådde jätte dåligt i söndags så hon fick stå, tror hon behövde det. Red igår iaf, hon gick helt okej. :)

Idag blir det ridhuset igen. Längtar lite tills Nuntorp slutar skolan så man kan rida där på dagarna. Lite kortare bit at åka än till Anna. Längtar ännu me till våran ridbana är färdig så jag kan rida hemma! :D

Om ni undrar varför jag uppdaterar dåligt beror det dels på att Pappa har tagit "min" (läs sin) dator emd sej när han jobbar. Dels föratt jag inte har särskilt mycket att berätta och för att jag inte har bloggsuget med mej.

That's all, LH♥

1 kommentar:

  1. SV: Jaha okej, men tänderna hade väll redan kommit fram, eller hur gammal är du? :P Det gick lätt för dig, men för mig var det "lite" krångligare. ;) Haha, jag kan inte gapa, så jag har svårt att äta. :S

    Följer du mig med bloglovin? :)

    SvaraRadera