tisdag, september 6

Hej hopp!

Jaahväl, en uppdatering kanske ? Det regnar och blåser, roligt eller hur ? Hösten är här helt eneklt, *suck* Det är inte vad jag längtar efter riktigt.
Anyhow, Smokie gick bra idag på ridhuset. Inte alls lika grinig som häromdagen, mest troligt är det öfr att hon va helt invaderad av älgflugor som jag kärleksfullt befriade henne ifrån. Vet inte hur många jag plockade, men det va fullt av dom. Usch, kryper på mej bara jag tänker på det! Vill inte veta hur det är att vara häst när dom där kryper runt ipälsen.
Tömkörde min docka igår , vilket nog var välbehövligt. Det är lite av ett mirakel det där med tömkörning. Tvättade mina linor jag har när jag gör det, jag har glömt hur rosa dom var! Resultatet var neonrosa, inte smutsrosa.
That's all, LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar