fredag, oktober 7

Miss Rude

Dåligt med bloggande, men känner inte att jag har så sjukt mycket att skriva just nu... Jag gör typ inget på dagarna. Är bara i stallet och rider, inget jobb typ- arbetslöshet kallar dom det tror jag. För första gången i hela mitt liv.

Anyway, igår va jag och Nattis iväg och red. Det enda vettiga jag fick gjort på hela dagen. Förutom att jag fick med en ny mobil, välbehövligt eftersom min gamla älskade Nokia inte alls va med mej längre. *suck*

Idag har jag vart och ridit nu på kvällen, det är som det ska va. FREDAGAR SKA SPENDERAS PÅ RIDHUSET; THAT'S IT! Va också iväg till Uddevalla under dagen och fikade med Ida. Sen va jag en sväng till Grästorp och hämtade foder. Trevligt!

Smokie va sådär lagom trevlig idag, eller jaah, efter en stund va hon jätte trevligt. Men innan det, USCH, Miss Rude was on a bad mood. Men jag älskar henne ändå! Älskade underbara häst!<3

I morgon är det ridhuset som gäller, tidigt! Sen blir det jobb på kvällen, fix med pappa här hemma på dagen.

That's all, LH♥

1 kommentar:

  1. SV: Tack Linda att du gillade dem! De kommer inom kort finnas till försäljning plus andra tröjor. Hör av dig om du är intresserad

    SvaraRadera