fredag, november 4

Helg eller?

Då va det fredag då, känns som vilken dag som helt nu när man är sk "arbetsbefriad" förfinande för ordet arbetslös. När man inte har några tider att passa så, eller i alla fall arbetstider. Konstigt nog får man inte ett skit gjort!

För övrigt så ska jag inte efter besöket på husaby aktivera min häst på två veckor, sen ska hon longeras/tömköras i två veckor. Har jag tur, mycket tur, får jag börja rida efter det. *suck* Jag får lite abstinens!

Men kanske bra iofs, jag är som en parasit, snorar, hostar, nyser och har ont i halsen. "Dösjuk" skule somliga kalla det. USCH! Kom inte i närheten!!!
Det enda rätt när man känner sej som jag gör nu, fick en grå at Arbetskamraterna på Rasta i b-day-gift, skulle kunna tänka mej en rosa. (Som för övrigt va på extrapris just nu)
That's all, LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar