tisdag, november 8

Pessvä'är!

Vädret känns sådär roande. Grådassigt hela tiden, helst en j*vla massa dimma också försäkerhetsskull. Jag behöver sol! Skulle behöva ett solarium hemma, tänka va mycket fejkad d-vitamin man får i sej då. Vitamin-boost; jag är för.

Sitter och fixar moms med mammie, skit segt verkligen. :/ Väntar nästan på att tiden ska gå så jag kan gå ut och ta in lite hästar. För övrigt händer det inte alls mycket här idag, fick en mini bal-leverans så jag åkte Fendt fram och tillbaka på gårdsplanen förut, woho! cuz i love going for a ride in his big green tractor

På fredag drar jag till bästa Emmi och myser hela helgen! Chips och dipp, massa totto häst också! That's all, LH♥

2 kommentarer:

  1. Möstret ser väl inte så galet svårt ut! Jag antar att det är olika vad man tycker och vad man har för smak, men jag har sett få hästar som gått så rent i galoppen och ha en sån fin hållning och styrka! Det är inte okej, det är suveränt :)!

    SvaraRadera
  2. SV: Nja, jag har suttit på honom tidigare. Men det var i somras. ;)

    Lägg gärna till mig på bloglovin. :D

    SvaraRadera