lördag, januari 21

Minusgrader

Jag fasade för att det hade kommit snö i natt, till min stora lycka barmark! Den är vit, men av frost vilket är tur. En vecka sen sist och det har inte hänt så mycket. Jag har jobbat hela veckan, skönt! Känner att pengarna så småningom kommer att rulla in på kontot, kaboooom!;)

Har vart på Bokenäs två gånger och ridit ska ut idag igen. HAr fått låna en häst där ute att rida på som jag också ska ha på Mark Shaffer clinicen i mars. Roligt att vara tillbaka i sadeln igen efter några månaders uppehåll, :( Anledningen till att jag rider denna hästen är juh som ni kanske förstått att jag inte har nån egen att rida på och min syster rider juh sina hästar själv.


That's all, for now, LH  ♥

3 kommentarer:

  1. Vad är det för fel på din egen? :(

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild :)

    Sv. Det är väldigt sant. Verkligen svårt att provrida häst. Och det är en hel djungel. Jag hoppas på att hitta rätt till slut iaf :)

    SvaraRadera
  3. vilken häst red du på wras sm 2011?

    SvaraRadera