söndag, januari 1

Semester?

Har nog haft lite semester denna veckan; måndag och tisdag bara försvann snabbare än man knäpper med fingrarna. På onsdagen for jag med min andra hälft till Norge. Vi kom upp till Dal, (samhälle/mindre stad i Västlandet) först på kvällen så det va lite mat och sånt sen skulle vi se film, jag såg första bilden på förtexten sen sov jag. Jag vet att jag är världens bästa girlfriend ;)

Torsdagen spenderade i the capital city of Norway, Oslo. Myspys-dag! Akersbrygga, stort shopping center(?), Karl Johann, Slottet, parken med massa nakna människostatyer som jag inte kommer ihåg vad den heter och bio på Nordens största bio. Helt otrolig biosal, nästan tusen sittplatser! WoW!

Kom hem igår nyårsafton. Trevlig kväll, lagom salongsberusning och massa skratt. Lyckat avslut på 2011, och en superbra start på det nya året.

2012, I'm in love!  

That's all, LH♥

Det kommer inom en snar framtid infinna sej en sammanfattning av 2011, men det hinns ikke nu. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar