onsdag, juni 6

Jag lever!

Jag lever, har ikke dött, I promise! Även om det ibland känns så, ;) höhö.

Långledigheten är här, vilket är ganska behövande tror jag. Men känner jag mej själv rätt blir det somvanligt ingen vila utan livet kommer rulla på i tvåhundra knyck. Inget nytt för mej direkt. Har redan idag fixat alla hundar och hästar-mockat fodrat, vattnat, jaah. It's done!

Det är juh student här på fredag så jag kanske skulle rycka alla mina grejjer? Hmm, tål att funderas på nog. Ensam hemma är jag också, mamma och Nattis är väll förhoppningsvis påväg hem efter en student i skåne, kusinens. Pappie♥ jobbar som vanligt. :/

För övrigt är vädret riktigt sugit här, sol, men fan inte mer än  15 grader varmt, blåser massa. *suck* Skulle väll egentligen vart ute och fart igår, Åsebro, men det hällregnade fan. Nejnej, det fick bli att mysa ner mej för mej själv i soffan och tjocka mej. Pizza, chips och dip med cola! h e j t j o c k i s .se

That's all, LH ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar