tisdag, juni 19

Musten har gått ur mej...

Bloggen ligger ganska nere, jag försökte trixa lite med en ny design (en testblogg därför denna bloggen är orörd), men det blir inte som jag vill riktigt. *suck*  Jag blir inte nöjd helt enkelt.

Min vardag består av att jobba i stortsett hela tiden, eller i alla fall åtta timmar om dagen, skulle kunna jobba 28 om det va så! Då hade jag iaf haft nått vettigt att göra... Nu kommer jag bara hem och gör ingenting, mockar för Debbie typ. Sen är det dött, sover en hel del.

Jag funkar som så att juh mindre jag har att göra desto tröttare blir jag. Tröttheten hinner liksom ikapp mej. Kör jag bara i trehundra tjugofyrasju så hinner jag inte bli trött. Saknar så att ha en häst, saknar min Smokie, och Goofy såklart. Hoppas på att hitta en ny soulmate snart.

För i hästarna är nog den enda soulmate jag kan ha. I can't live and get a long with people, or more correctly, people can't live and get a long with me! Efter sju månader är jag åter igen tillbaka i singellivet, tror jag ska hålla det så nu ett bra tag framöver. Tror det är bäst för mej och alla andra.

Sommaren är här på besök idag, spännande vaah. 19grader varmt ute, men det blåser en hel del så särskilt varmt är det ikke. Hoppas väll på fint väder på midsommar iaf, aftonen it self, vet jag inte vad jag ska göra då planerna inte inkluderar mej längre. midsommardagen äär det iaf bröllop för min kusin. Har kommit fram till vad jag ska ha på mej iaf, har dock inte provat det än men, får väll göra det. Lite sent att göra det kl 15 på lördag...

Sen på måndga nästa vecka är allt back to normal, jobb i elva härliga dagar med mina grisar. The light's in my life right now.

That's all, LH ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar