torsdag, mars 14

200 knyck!

Dåligt bloggande här va det jaah! Har jobbat som en dåre och stått i här. Tog helg idag dock, riktigt skönt, i morgon ska jag ha sovmorgon! välförtjänt, vart så trött denna veckan så jag vet inte, orkar inte gå upp på morgonen och däckar i soffan på kvällarna.

För övrigt så har vintern kommit tillbaka har vart bra över -15 grader när jag åkt till jobbet på morgonen... USCH! Våren kom tillbaka! Jag har blivit "allergisk" mot vete också, lever på gluten mat och lite där till, ska inte ens äta vete stärkelse....

Mark clinicen förra veckan var underbar -som vanligt- fick en del övningar att jobba på och hjälp med höger galoppen och våra horsemanship vändningar.  Så jävlar vad vi ska puscha och driva! ;)

Nu taggar jag och Josie för Tim Kumura clinic, jäklar vad vi ska traila! 9 dagar kvar! :)

That's all for now, LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar