lördag, mars 2

Blåsig Lördag

2:a mars, våren är här, typ i alla fall- det blåser storm ute i stort sett. Men det gör mej inte så mycket. Solen lyser och snön håller på att tina bort! U N D E R B A R T ! ! !

Josie och jag är i gång också; den nya sadeln passar perfekt- ligger bra på Josie och halkar inte runt, jag sitter skitbra i den och får en bra sits. Nu ska jag bara bli stark i kroppen så jag orkar rida.

Vi taggar Mark Shaffer clinic på tisdag och onsdag, hoppas många poletter trillar ner och att jag får mycket "verktyg" att jobba med tills nästa clinic i april. Jag vet att hennes höger galopp är hennes svaga länk just nu, men vi kämpar med den... Vänster galoppen är underbar, jag får henne så mellan mina ben in emellanåt och kan bara lopa runt på värsta slacken, men det är mycket jobb innan kjag komemr dit i höger varv också.

Nu ska vi ut och para hund här,

That's all, LH ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar