onsdag, januari 25

Jobb-onsdag

Efter måndag och tisdag i skolan så bryter jag av det monotona med en arbetsdag på Swedol! Känns kanske som jag egentligen borde pluggat massa idag också, men när jag kollade in på banken förut så förstår jag mej själv varför jag försöker rodda ihop det här med en ingenjörsutbildning med så mycket jobb som går också. Det är inte lätt och kräver sin kvinna!

För övrigt har veckan flutit på hitintills. Jag va ju i stallet i måndags förmiddag som ni vet longerade alla hästarna förutom Harald. Fem hästar på raken så bara, mamma sköte utsläppet och täcken så jag longerade bara igenom hela gänget. Igår hade hästarna redan gått in innan jag slutade skolan och det va mörkt ute så igår va det bara stalltjänst för mina tjejjer och lite mys sen dök jag i säng så fort jag ätit hemma. Kalastrött! 

Nej nu måste jag åka, ha en bra dag hörreni! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar