söndag, april 16

En söndag i påsk

Påskdagen, en helg dag till sen är årets påsk över, men för mi del har det inte varit så stor skillnad på dagarna förutom en jäkla massa ätande. Mest mat då, inte så mycket godis.

Killarna skulle fortsätta med plåten idag, när den är klar är nästa steg att armera och juta, det börjar närma sej ett stall! Whoop whoop, jag behövdes inte idag heller så jag åkte till Josie och Cooper. Förmiddagen har spenderats med dom och nu ska jag sätta mj och plugga tills det är dags för Lilleman och mamsen att gå in för dagen. Solen skiner men vårens bris är kall. Det är inte så bra för en liten fölis att vara ute för länge i kylan. Bjuder på några bilder, nu ska jag skriva lite mer tentaplugg-kort. Vi hörs!


Gårdagens look på påskbjudning nummer två.
Äntligen börjar jag få till det med plattångslockarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar