söndag, april 23

Söndagsplugg

I skrivande stund står pyttipannan i ugnen och jag väntar på att det ska bli klar så jag kan börja plugga sen, mätt och belåten. Att plugga på fastande mage funkar inte för mej.  Jag blir ofokuserad och rastlös, vilket slutar i att jag rotar i skåpen istället för att plugga. Som ni hör, ingen lyckas kombination.

Under morgonen och förmiddagen har jag varit i stallet hos Josie och Cooper. Mockat och myst i hagen med Lilleman. Han somnade med sitt huvud i mitt knä så det va lite hjärtskärande att resa mej när jag va tvungen att åka hem igen. Det är verkligen världens gulligaste fölunge med ett lika stort ego som sin mamma. När jag satte tofflorna på Josie så puttade han på mej i boxen och krävde uppmärksamhet. Gullebääääs!  ♥
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar