torsdag, oktober 12

Tidig morgon till sen kväll

Igår morse när jag satt upp på Josie hade jag verkligen så ont i rumpan att det var svårt att sitta i sadeln. Ajaj! När jag klev av i förrgår frågade jag Josie vem som skulle ha mest men av detta, konstaterade att det va nog jag. Jag hade inte fel. Hursom, jag avverkade ett pass med Josie tidigt igår morse. Mockade och fixade klart i stallet, pussade och myste med Cooper innan han fick gå ut i hagen. Sen va det bara att fräscha till sej och styra bilen mot några timmars jobb.    ♥
Den bästa utsikten i världen!
Josie kollar in nedmonteringen av sommarens uteplats.
När jag stämplade ut vid fem styrde jag bilen mot skolan för ett par timmars studier. Tog mej igenom ett köttigt kapitel i boken för andra gången. Det här med markåtkomst och ersättning, ju mer jag läser desto mer inser jag att jag inte har någon koll, eller i alla fall mindre koll. Haha. Har drygt två veckor på mej att lära mej. Jag tycker verkligen om den här kursen, det är superintressant och jag vill kunna detta! Halv tio igår packade jag ihop mina böcker och åkte hem.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar