lördag, oktober 14

Höstig lördag

Gårdagen va ingen bra dag för Linda Hansson. En riktigt ofokuserad dag i skolan som jag till slut gav upp vid halv ett och åkte hem, på vägen hem började huvudvärken komma krypandes vilket antagligen var anledningen till förmiddagens brist på fokus. *suck*

Jag åkte hem och fixade i ordning i stallet för hästarna, körde in lite nytt gräs och sånt. en åkte jag hem och la mej, så sen igår eftermiddag vid fem har jag sovit och jag är ännu inte av med huvudvärken. Jag har inte riktigt tid för detta, men jaaa. Vad göra?

Jag ska alldeles snart styra bilen mot jobbet och hoppas på en bra dag där. Det blåser typ storm ute och är grått och tråkigt så antingen är där massor med folk eller stendött. Det återstår att se.
Jag shoppade lite häromdagen till Cooper. En haltergrimma jag tänkte han skulle ha nästa år. Visst är den fin? Och visst passar den bra, nu? Alltså kommer han inte kunna ha den nästa år... Typiskt. Tur den inte va så dyr och tydligen så har min häst ett stort huvud.♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar