lördag, november 11

En månad senare

Hej på er så här en månad senare. Hur mår ni? Jag hoppas ni mår bra. Den senaste månaden ja? Vad ska jag säga... Jag har helt enkelt prioriterat annat; ett massivt tenta plugg bland annat.
Tydligen så slår jag folk, haha ;)
Jag och mina tjejjer tillsammans med David ockuperade Halland i synnerhet sista helgen, men i allmänhet dom sista veckorna innan tentan. Vi va i skolan från tidig morgon till sen kväll varje dag och köttade det där med markåtkomstsparagrafer och hur fastighetsägaren ersattes för markavståendet. Tentaplugget var verkligen urspår, både positivt och negativt.

Sen då, det är ju snart två veckor sen jag skrev tentan. Dom första dagarna hade jag sett fram emot "ledigt", glöm det! Vi hade lite komplettering på vår reflektionsrapport vi skrev så det gjorde vi, sen hade jag fullt upp med annat.

Nu är det igång igen, vi har rivstartat den nya kursen i samhällsbyggnadsteknik III om exploateringsavtal. Superintressant igen och jag har läst massor dom senaste dagarna, allt från cirkulär från SKL till en forskningsrapport från konkurrensverket. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar