tisdag, augusti 30

Det tar sej

Detta med den nya designen tar sej, den är tjejjig, precis som jag! Trots att jag är lite pojkflicka av mej i grund och botten... ;)

Nog babblat, min massage igår va nött så behövlig, smällde i hela skulderbladen (som vanligt) och nacken min ska vi inte tala om. Jag har träningsvärk idag, jaah träningsvärk av massage det är sant! Har du inte träningsvärk efter en riktigt massage så behövde du den inte eller så gick du till en amatör.

Smokie fick 40 minuters longering igår på ridhuset, lite bommar och sånt, duktiga hästen. Men det där med galoppbommar det är svårt. Men vi får träna, ;)

I dag så red jag henne, riktigt stel va hon. Antagligen för det regnat och sånt, i alla fall så ska hon ridas i morgon också, då i den klassiska sadeln, känner att jag kommer åt henne lite mer då. Mycket mjukgöra och gymnastik för hennes del är det som gäller helt enkelt.

Ikväll ska jag på floating, ska bli intressant detta faktiskt. 45minuter i sånt dära badkar med vatten ska motsvara 4 timmars sömna, hallå kan jag skaffa en sån och sova i jämt ?

That's all, LH ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar