måndag, augusti 8

Hemma!

Äntligen är jag hemma, men innerst inne vill jag nog ta min häst och åka åt andra hållet igen. *suck* Trötter jag blir på folk ibland, för övrigt är hela mitt hus fullt av folk här! SLÄKTTRÄFF - "släkten är alltid värst" stämmer riktigt bra. Tur jag kunde åka till ♥ och sova där, för inte ens en säng har jag här hemma.

I alla fall, lite resultat från gårdagen kanske skulle sitta fint? Hunter under Saddle JR 3 och 4. Hunter under Saddle Am. 6 och 4. Jag är nöjd med Smokie över helgen. Hon har vart mcyket lugn och sansad. Hon har kunnat ridas bland andra hästar möta dom när man rider och hela baletten jätte bra. Detta har varit riktigt skönt, hon får knäppar ibland att hon inte kan möta andra hästar vilket är riktigt jobbigt för hon kastar sej handlöst åt andra hållet. Blir svårt att rida då. Hon har skött sej helt eneklt. Även inne på banan har hon skött sej bra, hon har inte vart över drivit räddför nått utan bara tittat och när jag kramat om henne har hon bara fortsatt. Jag är nöjd helt enkelt!

Idag ska min docka få vila, hon förtjänar det efter helgen. Men i morgon drar vi igång igen, taggar Paint Championatet i September/Oktober nu. Då är vi "hemma" på Grevagården dessutom. Det är för övrigt jobb som gäller i eftermiddag/kväll, vet dock ikke om jag stänger tolv eller elva. Dags att ta reda på kanske? Mest troligt tolv, men jag hoppas på elva. (A)

That's all, LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar