lördag, augusti 27

Ömmande händer och leder

God kväll! Jag sitter återigen på språng, denna gången bär det av hem till en släkting som ikväll bjuder på middag. Ska bli spännande att se vad det blir, är dessutom rätt hungrig så ja, jag hoppas på nått smarrigt i stora lass.

Jag har under eftermiddagen varit hemma i stallet och mockat samt grejjar runt allmänt. Vi har putsat av betena idag och eftersom vi ska iväg så har jag inte kommit så långt som att rida Josie eller tömköra Sockan. Dock tackar nog mina händer och handleder för det, jag har en hemsk värk. antagligen är det inte mer än "träningsvärk" efter gårdagens släpande av grenar och kvistar, but still.... it hurts.

Jag hoppas ni alla haft en bra lördag för övrigt, det är ju verkligen helt underbart väder; sommaren återvände; helt underbart! Jag måste säga att jag trivs oerhört bra i mitt "nya" hår. Jag behöver bara köpa en ny plattång och lära mej locka med den, eller helt sonika köpa en bättre locktång.... Nu måste jag kila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar