tisdag, augusti 16

Sent kväll

Klockan är halv tio och jag landade just hemma. Jag skulle kikat in här i morse och sagt hej, men tiden rann iväg för mej....  Så det får bli nu, hej!
En flock med köttdjur som går på markerna här.
Dom senaste dagarna, eller egentligen den senaste månanden har jag varit ofantligt trött. Oavsett hur mycket jag sovit så har jag varit lite av en vandrade zombie, jag har försökt hålla skenet uppe. Men jag gissar att min avsaknad av energi har märkts även här. 
 
Därför bestämde jag mej igår att det antagligen är något i min rutin som gör att jag varit så trött, så jag gjorde min morgon annorlunda idag. Istället för att ligga och snooza sjuttielva gånger, gick jag upp på andra ringningen och drog på mej ett par mjukisar och skorna. Sen gick jag bara 20minuter åt det ena hållet för att vända och gå tjugo minuter hem igen. När klockan va kvart i sju kunde jag fylld med frisk luft kliva in i duschen och göra mej redo för tisdag.
 
Det jag trodde skulle vara mitt sista pass för sommaren idag, blev inte det. Eftersom personalstyrkan är sjuk nu efter sin semester så ska jag jobba i morgon också. Men först har jag planerat möte i stallet så det blir en sån där specialdag på jobbet.
 
Efter jobbet idag har jag för utom stallet hemma hunnit med en fika med en god vän på Espresso House innan jag lämnade Överby. Supertrevligt att hinna prata ikapp lite.
 
Nu ka jag försöka få i mej lite mat och sen sova, vi hörs morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar