tisdag, februari 14

Förkylning

Det ä lite sjukstuga här, näsan rinner och jag mår inget vidare. *suck* Jag har inte riktigt tid med det...
Jag tänker att helgens roadtrip summerar jag i ett eget inlägg.
Söndagen vigdes åt stallet hela dagen och NSBA-jobb på kvällen.

Veckan startades med en heldag i skolan igår innan jag for hem och lagade en alldeles för god halloumisallad. Jag glömde handla grantäpplen och fick ingen riktigt mogen avokado, men det blev gott ändå. Jag har lite förkärlek för dom goda bröden dom säljer i bakeoffen på Ica med flingsalt på, yummie!
Efter middagen åkte jag till stallet och fixade för mina tjejer. Mockade och pussade på mular. Jag kom dit så pass sent så Thirteen som går på fyran fick jag se hos mamma och pappa. Superspännande serie verkligen.  Och idag... jaaah, sjusktuga som sagt. Jag var i stallet i morse och myste med tjejerna innan dom fick gå ut i hagen. ♥

Nu soffläge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar