fredag, februari 3

Fredag...

... och så har vi inte hört på ett par dagar igen. förlåt, men jag har verkligen inte orkat eller ens haft något vettigt tat tala om för er. Det har jag i och för sej inte idag heller...

Jag spenderade hela dagen i skolan i måndags, åkte där ifrån vid halv sju på kvällen, mötte upp några kompisar för att äta och sedan hamnade jag i soffan framför den nya serien som började på fyran. Hoppas jag kan komma ihåg att se den på måndag igen, den va jättespännande!

I tisdags så åkte jag upp till stallet tidigt på morgonen för att hinna vara där under förmiddagen innan jag gasade till skolan och spenderade ett par timmar där. I onsdags så va de skolan hela dagen igen och samma sak igår. Gissa om jag hade abstinens efter mina tjejjer och deras mular när jag inte varit där sen i tisdags morse! Mamma och nattis tog hand om dom i onsdags.

Idag är det fredag och sista skoldagen för denna veckan. Jag ska snart gasa ner till skolan och sätta mej på föreläsning. Jag inser nu att klockan runnit iväg och jag måste avsluta här. Vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar