torsdag, juli 16

This is going downhill....

Mitt bloggande går verkligen bara utför. Det finns ofta inget speciellt att berätta utan bara massa schabbel, det finns ehlle ringen ork, lust eller tid. Okej, tid kanske punnits om jag tagitmej den. Men ändå, jag får la uppdatera er, mina "kära" läsare.

Jag trillade hem i lördags som ni vet, hade film marathon och sedan siv jag som en gris fram till halv åtta på morronen. Till er stora(?) förvåning har jag vart uppe halv åtta varje dag denna veckan. Jag har ridit två hästar, Smokie och Silver, varje dag, fem dagar i rad innan klockan vart tolv. Har vart hemma mellan tolv och ett varje dag från Nuntorp. Sååååå skönt att ha ridit klart vi den tiden, resten av dagen kan ägnas till annat, vilket är ruggigt chill. Måndag och onsdag har ägnats till jobb. 17-22. Dock har jag infinnit mej på jobb väldigt tidigt, då alla(!) mina chaufförer beslutat sej att åka hemifrån. För att slippa åka moped så har jag inte haft annat väl än att åka när dom åker. Anyway, tisdagen gjorde jag ingenting typ. Städade upp hemma på andra våningen och sedan åkte jag med mamma och handla. Idag, torsdag, va jag till Nuntorp, red mina hästar, kom hem och gick och la mej. Sov i ungefär fyra timmar och jag är ännu trött. Jag fattar inte detta. Hur trött är min kropp? Helt sjukligt!

I morgon, fredag, börjar Fallens Dagar i Trollhättan. Ska självklart dit. Dock bara i morgon som det ser ut nu. Jag jobbar lördag ooch Söndag jobbar jag också, men jag vill dit efter. Men det beror på. Så vi får se hur helgen ser ut. "Polackerna" är här. Peter, Lina och Lisbeth. :) ofc är dogsen med. Dom stannar över helgen. :)

Nu ska jag göra nått annat, jag vet inte vad, men va fan!

/ / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar