måndag, juli 27

This thing about beeing beautiful

Det finns ingenting fel med att vara vacker, snygg, sexig och eftertraktad. Verkligen inte, men när dte hela går överstyr det är då det knäcker mej. Det funkar inte då, det känslan av välbefinnande och självsäkerhet, det försvinner, precis som om nån bestämde över mej. Ärligt talat, jag hatar det. Ingen bestämmer över mej, ingen ska ha krav på mej, ingen ska nångonsin få mej att känna mej underlägsen.

Jag är en tjej hyggligt vältränad, engligt många en snygg kropp och ett charmigt leende. Jag har fått höra att folk skulle kunna döda för att få mina ben, långa och slanka. Jag skäms verkligen inte för att visa upp dom i en kort kjol och ett par klackar. Jag njuter av att känna känslan av makt när killarna visslar efter mej och ger mej blickar. Det är en kick som gör att min 183 centimeter långa kropp växer lite till, det är riktigt peppande.

Jag är långt i från felfri, men jag är stolt över mej själv och hur jag ser ut. Jag har inga D-kupa bröst, men jag kan utan att skämmas gå i urringning. Jag är bekväm i mej själv och skiter egentligen vad andra tycker om mej, men ibland funkar det bara inte ändå.

Bara för att jag är ung, vacker och sexig betyder det inte att folk kan behandla mej hur som helst. Jag är faktiskt människa och har känslor. Framför allt invidier av det maskulina könet verkar tro att bara för att en tjej är attraktiv kan dom behandla henne hur som helst och ställa krav utan grunder. Krav dom inte har någon som helst rätt till att ställa, krav som kränker och sårar. Krav som får vackra tjejjer att känna sej billiga och objektiva. Det är fel, så fel det bara kan bli!

En attraktiv tjej har också känslor och kan krossas av denna behandling. vad jag vill få fram är att det är inget fel att tycka nån är attraktiv och uttrycka det genom att ge blickar eller bus vissla, men att ställa krav som tilfredställer sina maskulina behov, det är fel! En tjej ska få vara atttraktiv och vacker utan att sen få krav på sej!

Jag har nog bara rabblat strunt nu, men kände att jag behöver skriva av mej lite. Puss! / / Linda<,3

3 kommentarer:

  1. Jag tycker du är perfekt...och det är ju tur för jag är lite defekt.....Puss

    SvaraRadera
  2. Va i hela helvete, vet du vad du pratar om? Kan ju knappast vara erfarenhet .___.

    SvaraRadera
  3. Svar till "Anonym"; Jag vet precis vad jag pratar om, det ska du veta!

    SvaraRadera