söndag, augusti 2

When thoose damn clothes just seem to grown!

Jag fattar inte, alla kläder verkar bli större och större, då menar jag verkligen alla mina kläder. Är det så att dom växer eller att jag krasst sagt krymper? Jag skulle vilja hoppas på det första, men vet nog innerst inne att det är så att alternativ två är sanningen. Det är lite hopplöst... *-(

Men men, nog babblat om kläder, har inte bloggat på typ en vecka nu. Hmm, känns inte som det finns så mycket att berätta, inte som intresserar alla andra. Jag jobbar tre dagar denna veckan sen är jag ledig ändå fram till sista helgen innan skolan börjar.

Senior year, hell yeah! Sista året, sen blir det studenten! Sen har jag absolut ingen aning om vad som händer. Tankarna vandrar neråt Europa.... Vi får se. Anyway, inget spec att berätta så skriver inte så mycket mer.

Blir arton om drygt en månad! Ohyes! Feeeesssstttttttt! :D

Puuuussssa! / /Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar