lördag, augusti 8

The Summerheat is back!

Hell yeah, sommarvärmen är tillbaka, svetten rinner och det kliar överallt! Älskade svenska sommar! :D I alla fall, jag är hemma en stund just för tillfället, som ni kanske märkt är jag inte hemma så jättemycket nu för tiden. Tiihiii, (A) No coment varför. Hur som helst, hade jag vart hemma hade det nog inte blivit så mycket bloggande ändå. Min lilla rosa är på lagning nu, den strejka totalt och vägrade starta. Nedrans pissdator! Nu sitter jag i alla fall vid den vanliga stationära.

Lite up to date här, Smokie har fått två påslagningar av tappskor sen i onsdags. Nedrans häst trampa av sej dom hela tiden. Jag vart till Grästorp och köpte ny country mix igår. Jag är för övrigt ledig ända till på tisdag nu. :d Är så ruggigt skönt.

inte så mycket att berätta så vi tales! / /Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar