söndag, augusti 16

Varning för lite gnäll!

Till och börja med kanske jag ska säga förlåt för att jag inte bloggat på ett tag, eller nej, f*n heller! Jag har inget att säga förlåt för. Det finns INGET som säger att jag måste uppdatera här hela tiden. Anyway, nu skriver jag, lite av både det ena och det andra, kanske till och med det tredje. ;)

Jag har just kommit hem från jobb, okej inte just men för en stund sen. Detta passet på jobb vart dessutom det sista för denna sommaren. Nu är sommaren på Rasta över officiellt. Jobb sommaren -09 är slut. Skolan börjar på tisdag vilket leder till att eftersom jag börjar trean på gymnasiet blir detta mitt sista sommarlov. Nu blir det inga fler sommarlov. Det är över, that's it. Många roliga studer och skratt, kämpiga dagar då man bara kännt "jag vill inte!". Men va fan, det är det värt i längden.

Alla kanske är nyfikna på varför bloggandet tärts ner rätt radikalt, det beror på att tiden är knapp. Den försvinner i ett när man inte befinner sej hemma mer än nödvändigt. Jag har spenderat väldigt mycket tid hemifrån det senaste, och vet ni vad? Jag gillar't! Sällskapet, sysselsättningen, allt! Denna sommaren har gett mycket nya upplevelser och roliga minnen som om dom kommer glömmas bort, inte gör det i första taget. Sommaren -09 forever! En del negativt men ännu mer positivt. Malmö, Sunne, "50-års"kalas, 25-års kalas, tacoskväll hos S, Fallen, Kanalyran, åhhhh, det är bara början.

Jag är trots allt, slitiga dagar på jobb, mitt kassa schema i skolan som jag ska leva med i ett år framöver, tappskor, nedgångna klackar, maskor i strumpbyxorna, lycklig. Det finns så mycket negativt, men ändå är jag lycklig. Du som förgyller mina dagar, du som till och med fyller år idag, (GRATTIS♥), du som funnits där för mej. Jag tycker om dej obeskrivligt mycket. ♥Magnus♥

Lina dyker upp här på tisdag så min morrondag ska bestå av fix med rummet. Jag och Nattis har bytt rum och hennes rum är i stort sett klart, men mitt står fortfarande i högar, jag har inte vart hemma så har jag haft tid elelr brytt mej, svar; Nej! Nu ska jag i alla fall få tummen ur och få gjort det klart. Allt står/ligger på mina sängar så jag ska sova på golvet i vardagsrummet i natt och passa valpar. Men nu ska jag kika runt lite och gotta mej i allt man missar annars när man inte har dator, min lilla är ännu på lagning.

God Natt/ / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar