tisdag, augusti 25

Tillbaka till verkligheten!

Nu är sommarlovet slut sen en vecka tillbaka, helvetet har börjat igen. Men nu äre inte långt kvar, jag har bestämt att detta läsåret ska gå fort, jag ska ge gärnet och sen kunna stå i plantagen i juni med gott samvete. Jag vill kunna känna att jag verkligen gjort det bästa jag kan mina tolv år i skolan! Ohyes! :D

Dagens skola börjar klockan elva och slutar vid tre, Religon och Småföretagande. Försöka lektionerna i detta faktiskt. :)) Kanske inte låter så rockigt, men det ska bli great. som ni aksnke märker känenr jag mej gött positiv idag. Jag har ingen aning om varför, men men.... Efter skolan drar jag till Överby, ett ny frodral ska köpas in för helgens bravader, KALAS för fan! :D

Kalas, vilket är en stor del av mitt sommarlov iår. Det har vart kalas hit och dit mest hela tiden. Sommarlovet -09 nått jag ALDRIG kommer glömma. Helgen blir i alla fall kalas hemma hos min raring. (L) Sedan på söndag drar jag till Karlsborg! Ohyes, körkort! :D

Puuuussssa så länge! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar