onsdag, augusti 26

Jaha, tillbaka i skolan då....

Onsdag, skolan, vilket innebär en egentligen ganska slapp dag´. Jag har redan haft en skit seg filosofi lektion, dö på den. Ska ha Småföretagande och Svenska, sen slutar jag. Rätt chill som ni kanske förstår, ;)

Fick nyss sms från El-Giganten, min telefon ELLER min dator har kommit tillbaka från reparation, jag vet inte vilket än. Rockigt värre, med andra ord måste jag till Uddevalla och hämta ut den. Ohyes, jätte kul juhe, NOT!

Jag har pissont i ryggen och vill egentligen bara åka hem och lägga mej under täcket med en stor godispåse. Många filmer och bara gotta mej, men "det går aldrig" som kära S säger. Är döds trött as well har legat på golvet med pupparna inatt.

Men i alla fall eftersom det är kalas i helgen så behövdes en ny festblåsa köpas in, vilket resulterade i två. Ett rosa frodral och en svart paljett klänning. Fett snyggt! (Y)Sprang dessutom på älskade Jenny ute på Överby, så käkade en grillad baugette med henne. Väl hemma så kom min baby älskling och så parkerade vi oss i sängen framför en film, Slumdog Millionare. Den va faktiskt ganska bra, tro det eller ej. ;)

Nu finns inte så mycket mer att berätta, förutom att jag tycker du beter dej förbannat omoget, långt ifrån dom 19 år du är! :

Puuussssa! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar