tisdag, juli 7

You migth be a bitch, but I'm more bitch than you!

Det va ett tag sen, men jag är tillbaka nu, i alla fall för denna stunden. Det har vart ganska lite bloggande dom senaste dagarna. Det har inte funnits tid, ingen ork och inget speciellt att berätta. Jag har liksom inget att berätta just nu. Elelr jaah, nu har jag det, men hade det inte innan. Därför kommer en rapport om helgen nu istället.

Jag har till och börja med jobbat som en gris. 5 timmar i fredags, 9 timmar i lördags och 10 timmar i söndags. PENGAR! Alltså har jag med nöd och näppe vart hemma. Efter jobb stack jag till Mellerud fredag och lördag. Trevligt med massa folk och kära vänner, lyckade kvällar. :)
Bråkat har jag också hunnit emd under helgen och jag pallar inte med detta! Jag behöver respekt, inte detta jävla schabbel hela tiden. Jag orkar inte. Passar det inte får det faktiskt vara, that's it!

Igår, måndag va det jobb och sen rida häst en sväng, sen försvann min energi. Jag gick med andra oord och la mej i sängen framför teven. Jag orkade verkligen inte; För mycket jobb, för lite sömn och för mycket rännande, kroppen tar stryk. Den ger verklugen sken av det.

I alla fall, jag ska snart sticka in i duschen och göra mej klar för jobb ikväll. Sedan ska det packas när jag kommer hem. Efter jobb i morgon far jag till Malmö med Lina. Torsdagen ska ägnas åt shopping, fredagen åt Reining EM på Bökeberg och Lördagen åt hund uts. i Tvååker. Sedan kommer jag hem på lördag kväll igen.

Jag måste bara påpeka det att jag älskar nylon strumpbyxor, det vet alla som känner mej, varför skyla mina ben, (som en del skulle döda för) i ett par leggins, nej! Det är inte min stil, jag visar dom helst. :) Men det jag vill komma till är att varför ska jag som är 185 i strumplästen behöva köpa storlek 52/54 för att dom ska räcka på benen och jag ska slippa gå och behöva dra i dom för att dom inte ska glida ner. Jag menar, det finns juh byxor med korta och långa ben, varfför finns det inte i strumpbyxor också? Det är lite dåligt tycker jag! Liksom "hej maskor" när man behövver gå och dra i dom för att inte tappa dom.

Nu ska jag göra nått vettigt och vill säga som avslut att det kan bli nått av detta, vad dte är kan ni fundera över!

Tjiiiiiiiiing! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar