söndag, juli 26

What it takes to get out of this shit....

Ibland blir jag galen på människor, det är det enda jag ska säga om detta. Jag ska ta mej ur skiten och inte låta det rycka ner mej, varken dom eller deras ord. Jag spelar i en annan division än det dom håller på med. Rykten och idioti det är det enda det är verkligen; Lägg ner't, seriöst!

Dagen i dag ska va rätt seg faktiskt, Jag ska ta en sväng till stallet, ingen ridning dock. Ska bara rykta lite och sånt. Sedan ska det tvättas kläder så jag har nått att ta på mej igen. Känns inte som jag gör annat än och tvättar nu mera, men men, är man stor förbrukare på kläder så är man. That's it.

Det blidde tyvärr inget Uddevalla igår, såg en film med Ida istället. Marley & Jag. Riktigt sorglig film, jaah, jag grät, det gjorde jag. Jag skriver ett inlägg lite senare igen tror jag.

Puuuusssssa! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar