fredag, juli 3

The thunder rolls cross the monuntains....

Dom senaste dagarna har vart bloggfria. Trots att jag har vart lledig från jobb sen i tisdags så har det liksom inte funnits tid att blogga. Jag har haft fullt upp och dessutom inte orkat blogga. Det har dessutom inte funnits nått speciellt att berätta så, värt attt tråka ut er med meningslösa rader om mitt liv. Då känns det nog bättre att klumpa ihop det som nu. Vi kan la börja med min första lediga dag, Onsdag.

Jag ringer kära Liza under tisdags eftermiddagen och bestämde att jag skulle fara ut till Grästorp och köpa Country mix till Smokie. När vi ändå va borta i krokarna, jag och mamma svände vi förbi farmors grav och kika till den. Sedan pös vi till Överby och handla lite grann. När jag kom hem va det sådär kvavt eftersom det åskat, så jag red runt fyra och sen va jag typ kalr för kvällen, så jag gick och la mej, trött som jag vaah. Nana kudden blev det.

Torsdag, ajg sov bort halva dagen eftersom jag va trötter, släpa mej upp ur sängen vid tolv kanske, okej halv elva. Frukost vart det. sedan massa jobb hemma, varvat med slappande. (A) Häng i en hängstol i skuggan med en bok är verkligen inte fel. Senare på kvällen ååkte jag och mamma ner till Sikhall med tre hundar och badade en stund. Ung hundar som för första gången badade så om någon undrar varför det sprang runt ett psykfall och skuttade och ropade igår kväll i Sikhall, ring inte polisen med ordination psyket nästa. Det va bara jag som lekte med hundarna. Dom tyckte om att bada och lekte som galningar. :D

Nu sitetr jag i alla fall på mitt rum, en sen brunch eller tidigt munch, jag vet inte. Måltiden avslutades med Jorgubbar och Glass till efterrätt. Åsker gör det och jag stängde till och med fönstret då det blåste upp ute. Jag sitter här med min bärbara på batteri och borde egentligen duscha, men vette faen om jag vågar det nu. Jobb ikväll och sen antagligen Kanalyran i Mellerud om vädret bättrar på sej vill säga. Nu har jag uppdaterat er lite och jag vill avsluta med att jag tycker om Mr. X så mycket! (L)

Puuuussssssselipuuuusss! / / Linda<,3

1 kommentar:

  1. ja, och hon jag rider hos tycker det är jättebra att jag gillar att rida i skogen eftersom inte hon tycker om det så värst mycket :P

    SvaraRadera