lördag, juli 24

Åker bil, ;)

En vecka utan uppdateringm ni måste tro jag glömt er- men inte. Det har bara inte funnits tid, veckan har gått i två hundra! Tro mej, det är sjukligt hur fort tiden går. Men nu har jag lite tid över till att berätta om mitt hyper-intressanta liv för er.
Jag har jobbat varenda dag hela veckan, ända till i torsdags. Då gick jag äntligen av efter att ha jobbat torsdag till torsdag. Det va riktigt skönt kan jag säga. Jobb i både restaurangen och butiken under veclan, vissa dagar bägge ställena på en dag. Det kan va lite slitigt, men fan det är skönt att vara riktigt trött ibland. :)

Har ridit Smokie också varje dag, slitigt som grisar har vi och det har gett reslutat. Hon sköter sej fint den lilla dockan, nu har hon fått vila i tre dagar, men i morgon kör vi igen. På torsdag är det träning för Madeleine Stiwing; ska bli skoj att se vad det kan bli där. :) Har aldrig ridit för henne innan, men hon red en gång i tiden Smokies pappa, Freckles Flit Bar- så det kan nog bli bra. :) Hon vet juh vad hon har för gener liksom.
Red för övrigt Smokie-hästen på bosal för första gången häromdagen. Hon gick super bra för att vara första gången, Manuela sa till mej en gång när jag fråga om hon inte red sina hästar på Bosal. hon svarade då att det va bara på tävling. Nu vet jag vad hon menade när hon sa att hästarna blev tunga, för gud vad Smokie sänkte huvudet och blev tung i fram, men hon skötte det finfint! (Y)

Nu ska jag fortsätta kika runt här, har knappot hunnit det på senaste på grund av jobb och häst. :) Kiss and Love, LH ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar