lördag, juli 31

Kass uppdatering!

Men jag skiter ärligt talat i vilket, dator är inte det viktigaste för mej. Det får va som det är helt enkelt. =) Uppdaterar jag nån gång ibland om mitt "skvallerblaska-liv" Haha!

Smokie är riden varje dag hela veckan, förutom igår. Hon skoddes och jag hade ärenden och jobb. Även idag får hon stå, jag ska på dop sen jobba i eftermiddag. Ida och Martin's son Lukas ska döpas och jag ska stänga restaurangen ikväll. Men jag tror inte hon dör, en lång vecka med två pass i torsdags. Men hon går som en klocka den lilla dockan. Det hanlar bara om att jag ska komma underfund med henne- vilket kan vara lite kämpigt ibland.

För övrigt går tiden alldeles för fort! Den bara springer iväg, men det gör mejinget, det regn som justt nu håller i sej får gärna springa bort, men inte. Nu är det dock lite uppehåll, men blåser typ halv storm istället. PISSVÄDER! Rider ändå i ridhuset så jaah, blir inte blöt. Jobbar inomhus så blir inte blöt då heller, dessutom skönt att jobba och göra nytta när regnet ändå öser ner. Spenderar en hel del tid med en viss F.R, vilket gör att regnet också är bra på sitt sätt. ;)
Anyway, slänger upp en taksig mobilbild från i veckan. Take Care biatches! // LH ♥

Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar