lördag, juli 17

Lite snabb update!

Jag har inte dött bloggisar, jag har bara inte haft tid eller ork att blogga. Är typ bara hemma och vänder hela tiden känns det som - diverse anledningar till detta.

Jag har jobbat en hel del denna veckan, har just kommit hem från jobb nu faktiskt. Ska alldeles snart dyka ner i sängen, för jobb väntar kl 07.00 till morran igen. Det är förfärligt mycket att gör på jobb, att jag ska ner och göra baugetter i restaurangen till butiken. Sliter som en idiot, men pengarna behövs verkligen.

Smokie är igång nu, hon är riden varenda dag sen i måndags- eller hon longerades en dag eftersom jag inte hade nån bil att åka till Nuntorp med. I alla fall, hon sköter sej fint nu och jobbar riktigt bra. Försöker att inte va på henne för mycket hela tiden utan bara rida. Sluta tänka att jag måste rida allt perfekt, jag måste låta det vara perfekt från början. För hon är perfekt den lilla hästen.

Inget kul att berätta egentligen här, det händer inte mycket. Jag jobbar, rider och spenderar tid med F.R ♥ Har jag förresten sagt att jag va och hälsade på min darling Sandra häromdagen? Myspysdag med tacos och grejer. :))

Nu ska jag slockna och bara sova, God Natt! LH ♥

1 kommentar:

  1. sv: Jag har faktiskt ingen aning om vem det är ;P Men ok :) Den måste ju vara riktigt snäll, liksom tjejen når ju knappt nedanför paden :P

    SvaraRadera