söndag, juli 11

Jag glömde berätta...

Jag glömde faktiskt berätta en sak igår, jag och mammsen stannade till på Svensk rid/häst(?)sport i Kungsbacka på vägen hem. Stod där inne och kollade på sadlar bara för att liksom. Jag kollar juh lite smått efter Huntersadel till Smokie så jag provsatt några. Så hittade jag en Meredith-sadel från Prestige. Eftersom det är en "riktig" hoppsadel så skulle den juh nog egentligen inte passa till HUS, men jag va tvungen att provsitta.

Vilken dröm sen! Helt jävla underbar att sitta i - det finns inte ens ord. Den är inte överdrivit uppbyggd så den borde kunna funka till Haltern, så det blir att se efter en Prestige Meredith till Smokie. Helt underbart! Kostar 23,000/33,000 ny beroende på om man ska ha enkel eller dubbelläder.

Jag vill ha!

Kiss and love, LH ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar