lördag, juli 10

Så in i h-vetes trött!

Jag är döds trött! Det finns fan inte ord som kan beskriva hur trött jag är egentligen. :O Har vart på Tvååkers hundutsällning i två dagar med mamma, det gick inget vidare för oss denna helgen, men men. Jag körde i alla fall hem, efter Göteborg så började det bli riktigt jobbigt, va så galet trött att jag uppskattar verkligen farthållaren på bilen. Då slipepr jag tänka på hasighet och kan koncentrera mej på att köra rakt och inte somna.

I alla fall, nu är jag hemma. Sitter vid Pappies stora laptop inne på Syrrans rum. Skulle egentligen in här för att hämta mina duntofflor som hon alltid lånar av mej. (Jag fryser!) Men jag fick världens chock, ungen har möblerat om på rummet och datorn stod på golvet! Nattis som för övrigt nu har kommit in på sin nya skola i Varberg. Sveriges Ridgymnasium.

Denna veckan ska jag komma igång att rida igen, det blev ett uppehåll ett tag här, så ska sätta mej ner att skriva ett "schema" över detta här tänkte jag. Sen ska jag läsa lite i min Halterbok. Finns inte så mycker mer att berätta för er darlings.

Kiss and Love, LH ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar