måndag, oktober 11

Måndag igen

11 oktober, det är fanimej svin kallt! Usch, minusgrader och jag fck skrapa rutorna i morse när jag åkte Från F.R. Usch jaah, vintern är på väg utan tvekan! *suck*

I alla fall, ligger i soffan och dricker the slö glor på tv. Seeeegt! Ska snart ut i stallet en sväng. Veckan är späckad kan jag säga!

Måndag; Fixa i stallet hämta nytt spån. Åka till Göteborg.

Tisdag; Ska juh självklart rida och sånt. Sen träffa Sandra.

Onsdag; Rida, stallet och sen jobba kväll i restaurangen.

Torsdag; Träffa Ida(?) Rida och sånt också ofc.

Fredag; Rida och fixa!

Lördag; Rida, sen till U:a fest hos Ida. Egentligenfest hos mn "Svåger" också, hinner jag bägge tro?

Söndag; Borde åka till Varberg och kolla på Nattis hoppträning.

Som ni ser en full vecka, *pust* Nu får jag få nått gjort annars blir det katastrof av denna dagen. :P

Kiss and love, LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar