fredag, oktober 1

Tidsfördriv!

Hur bor du? På landet, gård med föräldrarna. Ibland hos pojkvännen i hans lägenhet. :)

Brukar du komma i tid? Ofta alldeles för tidig. :)

Hur lång är du? Över 180cm. :) På gott och ont.

Kan du laga mat? På stekbord jaah, men hemma på en vanlig spis med kastruller och stekpannor är det sämre. =/

Har du någon fobi? Det vet jag inte, ogillar juh vissa saker väldigt mycket.

Hade du en bra kväll igår? Ensam hemma framför TV:en- sjuk och med en chips skål, den duger.

Vilket är ditt senaste inköp? Riktiga inköp? Mi nya sadel, Prestige Golden Star. :D

Din favoritdryck på morgonen? Kaffe! Och Proviva ofc. :)

Var fick du dina senaste pengar ifrån? Lönen? Jag får inget gratis!

Har du sovit i din egen säng inatt? Nej, jag sov i mamma och pappas säng nu när dom inte är hemma.

Vad hade du sönder senast? Senaste igår, drog ett glas i golvet.

Vem snackade du med senast? Pratade med Therese i telelfonen, SMS:ade med Nattis. Och frågade Fidde vad han höll på med hemma.

Alkoholhaltig favoritdricka? Cider eller grogg.:))

När gjorde du senast något riktigt dumt? Det vet jag inte.

Vad ska man göra för att få dig irriterad? Det är lätt, är lätt irriterad så minsta lilla typ. :(

Intressen? Tottohästar - mina egna, sen va fan, äh, shopping kanske.

Vad drack du senast: Fanta Exotic

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Det beror helt på! Men det är många. :P

Använder du hudkräm? Nej, inte alls typ.

Attraheras du av män med skägg? Det beror helt på, :)

Är du nöjd med ditt liv som det är nu? Nej, jag vill vara frisk!

Vilken låt lyssnade du senast på? Inte en aning :S

Vad tycker du är äckligt? Det är en hel del.

Har du pengar på mobilen? Just för tillfället, jaah. :)

Vilken svordom använder du mest? Oj, ingen aning.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror på humör för dagen. :)

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ingen aning. Skulle nog betala va familjens lån och sånt innan jag köper nått så.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nääe.:O

Vad åt du till middag senast? Stekt ägg och kötbullar. :)

Har du gråtit offentligt? Ohjaah. :)

När sov du senast på golvet? Det minns jag inte riktigt.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 7-8 timmar.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nja, det beror på.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Säger ingenting, gråter en skvätt och g for it again.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Dt vore coolt.:)

Tycker du om att krama folk? Jaah då.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar