tisdag, oktober 19

Normala människor...

...sätter sej inte och tittar på Livestream från Congress i Ohio efter dom jobbat ett halv-fyra-till-halv-ett-pass.
...är dessutom inte uppe innan halv nio på morgonen för att mata hästar.
... sätter sej absolut inte och tittar på datorn igen utan går och lägger sej efter att ha fodrat.

Men inte jag; jag har tittat på Congress i natt, vart uppe innan halv nio och fodrat och jag sitter nu också, (som ni förstår), vid datorn! Jag är lite onormal, i know.

I alla fall, tisdag idag, piss väder nått så förbannat, INTE OKEJ! Det regnar och blåser jätte mycket, hundarna ville inte ens gå utanför dörren. Då är det dåligt!

Idag ska ajg försöka släpa mej upp till Anna's ridhus och rida, Smokie har stått i två dagar nu igen.Inte bra, så jag behöver rida en stund idag. I morgon och på torsdag är det Madde Stiwing träning,hell to the yeah! Jag har längtat!

Kiss and Lov3, LH ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar