torsdag, oktober 14

Torsdag

Full dag som vanligt, nu förstår jag verkligen inte hur jag hann med allt samtidigt som jag gick i skolan. Lite konstigt, fast jag njuter av att kunna spendera massa tid med hästarna utan att behöva och stressa.

I alla fall Smokie gick hyffsat idag. En sån där värdelös dag jag inte kan rida tror jag:( det är så jag skäms när hon går dåligt, det beror juh mest på ryttaren, right? Efter jag ridit åkte jag till Torp, Uddevalla. Jag har lekt med Ida och Lukas, myspys dag helt enkelt *smile* Shoppat ett nytt bett, Kimblewick. Kommer nog bli perfekt när jag rider Hunter hoppas jag.

I morgon blir det ridhuset igen och jag hoppas att Smokie går bättre då, eller att jag är en bättre ryttare . *suck* Sedan på kvällen är det jobb som gäller. Jag stänger restaurangen.

Vi hörs i morgon, LH ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar