onsdag, december 29

At home!

Hemma nu -till slut- fryser nått sjukt. Sprang snabbt ut och plackade in mina tottisar när jag kom hem. Dom små hade fått mat ute så dom stod och mumsa. Sötisar där, ;) Min enda livsglädje i livet är dom!



Sitter nu i alla fall inne, jobbat hela dagen. Eller jaah, sen klockan tolv. Det slutade i 5,5timmar, men usch så trötter jag är. Vill juh bara bli frisk nött!!! Hoppas att mina prover som togs häromdagen ger nått om inte annat förväntar jag mej att proverna som kommer tas på måndag igen ger nått. *suck*sick and tierd of being sick all the fucking time! :(



Hoppas Mammie och söstra mi komemr hem snart, saknar dom. Helt sjukt, det senaste saknar jag alla så fort dom är borta bara några timmar. :S KONTIGT; nött!



THat's all, LH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar