torsdag, december 2

Vill bli frisk!

Jag är ännu små sjuk och det verkar aldrig vilja ge sej, :( Hostar massa, mest på morgonen. *suck* Snorar också ännu och alltihopa är bara jobbigt. I alla fall...

Jag är klar i stallet för idag. Hästarna ska dock snart få gå in för jag ska iväg och jobba några timmar efter halv fyra. Mera cash till mej! *blink* ikke dumt, nej. Dom vill nog dessutom inte heller va ute så länge till, snart mörkt så... Dom är bortskämda och vill inte vara ute efter mörkret lagt sej, ikke. Mörkrädda mina små tottisar.

Körde Nattis till Varberg igår, lååång dag. Men gick rätt bra ändå, älskar juh att köra bil så. Vägen va dessutom bättre ner över så det va juh bara att blåsa på. Röda faran blåser varenda lastbil på hela E6:an ofc *blink blink* Tyvärr fick Silver den lille inte följa emd till skolan denna gången. Beslutade att han fick vara hemma när väglaget här uppe va så sjukt dåligt. Vägen hemifrån oss ut till E45:an är enfilig! Helt sick, dom får la bredda vägen nån gång! Menar så dags när den väntade snön har kommit eller? Det ska tydligen komma mer i morgon kväll. Hoppas dock inte detta. SKa jobba hela helgen, need thoose cash rollin' in.

Stannade så klart i Kungsbacka och spenderade pengar, what else. Först Börjes, slutade med ett nytt stalltäcke med hög hals(bestämt sen innan också dessutom) en dunk med B-vitaminer samt ett par sporremmar till mina nya sporrar. Min lilla docka får ikke frysa, går inte för sej det! Sedan va det juh självklart Svensk ridsport. Kom ut med ett riktigt kap, ;) Det va lite ödet då varan fanns när vi hämtade hem Nattis innan höslovet och den fanns ännu kvar då va jag tvungen att köpa den, förståeligt tycker jag! ;)Ett par Anky ridbyxor 300kr (tidigare kostat 2098kr!!!) Vi kan självklart inte annat än att gilla. *big smile* Sedan fortsatte resan till Varberg, dumpa av alla grejjer åka till hajjen och handla för Nattis, sedan blåsa hemöver igen. Finfint! Nu ska jag sticka ut i stallet fixa in hästarna sedan ta en dusch innan jag åker till jobbet. :) Kvällen ska spenderas i Mellerud hos min sötnöt!

L.H♥F.R

Take care Darlings, LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar