tisdag, november 30

Låååång dag!

Äntligen inne för dagen och jag tänker inte gå ut en enda gång till idag! Aldrig!!! Hästarna är inne och nattade för kvällen. Jag ligger nu i soffan och tittar på tv, lite segt men. Aja, har slitit som en gris idag!

Mockat och grejjat i stallet. Massa fiiiix! Skönt att vara där ign faktiskt, obeskrivlig känsla faktiskt, mockade och det va som terapi. Jag vet att för somliga kanske det låter sjukt, men det är SKÖÖÖÖNT att mocka tro det eller ej. *blink*

Sedan va det bara att ta tag i gårdsplanen, snöat massa under natten och min bil va helt insnöad, mammas bil ska vi inte ens prata om. Den va hur mycket snö på som helst, fick ploga fram den med snöslungan. Slungat upp hela gårdsplanen också. Duktiga jag!

Kiss and love, LH ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar